Ми завжди йдемо на зустріч нашим клієнтам.

  Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 року № 172 - продукти харчування з нормальними термінами придатності і належної якості обміну та поверненню не підлягають.

  Продукти харчування неналежної якості (браковані, зіпсовані) підлягають обміну та поверненню за умови недотримання продавцем умов продажу товару - якщо продукт був спочатку бракований, а не при транспортуванні або зберіганні на складах Перевізників

  Купуючи товар дистанційним методом - покупець оплачує вартість повернення товару на склад продавця.

  Щоб повернути товар неналежної якості, надішліть лист на пошту sladkiyepodarki@gmail.com. Заяву на повернення пишете у вільній формі, необхідно вказати причину повернення та номер замовлення у магазині. Заява на повернення розглядається протягом 3-х робочих днів. Після повернення та перевірки товару, на вказані недоліки, здійснюється обмін або повертаються кошти протягом 5 робочих днів.

  З приводу повернення або обміну замовлень телефонуйте:

  +38(067)-38-121-88

  +38(050)-726-78-04

Або пишіть - sladkiyepodarki@gmail.com