Ми завжди йдемо на зустріч нашим клієнтам.
Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 року № 172 - продукти харчування з нормальними термінами придатності і належної якості обміну та поверненню не підлягають.
Продукти харчування неналежної якості (браковані, зіпсовані) підлягають обміну та поверненню за умови недотримання продавцем умов продажу товару - якщо продукт був спочатку бракований, а не при транспортуванні або зберіганні на складах Перевізників
Купуючи товар дистанційним методом - покупець оплачує вартість повернення товару на склад продавця.
Щоб повернути товар неналежної якості, надішліть лист на пошту sladkiyepodarki@gmail.com. Заяву на повернення пишете у вільній формі, необхідно вказати причину повернення та номер замовлення у магазині. Заява на повернення розглядається протягом 3-х робочих днів. Після повернення та перевірки товару, на вказані недоліки, здійснюється обмін або повертаються кошти протягом 5 робочих днів.
З приводу повернення або обміну замовлень телефонуйте:
+38(067)-38-121-88
+38(050)-726-78-04
Або пишіть - sladkiyepodarki@gmail.com